Friday 30 November 2012

LA'TAHZAN

Assalamualaikum ..


waa ~ rindu !
uhuk2 <-- batuk

erm, dugaan apa la yang menimpa saya sekarang ni? macam-macam hal,
semalam sakit tekak muntah-muntah , hari ni demam teruk + batuk = tak tahu penyakit :)

erm, Bertahan , ini adalah ujian kan :)

hari ni kerja saya online , xlarat gila nak bangun, demam panas,tadi parent tak de kat rumah sebab balik KB tok saudara masuk ICU , erm, last-last kuat semangat la buat khat sikit-sikit, nk suh bergerak sikit badan ni :)

Alamak selesema dah brehari-hari tak surut . merah hidung ni! 
erm,tisu dah bergulung habis, huh pkai baju sweater berlapis, hehe :)

Sedihnye~ :'(

haa ! saje nk tgok hasil khat sy ? meh sini, 



 Yg ni saya hadiahkan kepada cik ani ! for u :)



  yg ni la hasil saya hari ni ! dalam keadaan demam panas ~ bosan - pling simple hiasan buat :)


yg ni,masa 1st try buat khat kuhfi , tgok la tak jadi tu~


ni khat thuluth, yg ni, sy buat masa bosan tgok ! ad cendeng



yg ni nme dye khat nasakh ,thu dh? sje nk bgthu~ tgok sy tak pndai buat huruf wau!see~pastu sy pndai lgi tarik2 huruf ni.




erm, dalam keadaan demam cmni timbul satu masalah pulak, bertambah panas la dibuatnye mimikirkan masalah ni,padahal benda dah settle.

No comments:

Post a Comment

Kehidupan saya sebagai makhluk Allah di atas muka bumi :)