Sunday 25 November 2012

Hari Ini hari AHAD .


Assalamuualaikum sahabat sekalian !
selamat datang ke blog saya  yg SIMPLE n CUTE nie :)

hehe , cute la sangat , tak de la saya suka simple, tak suka lebih2 :)

ok hari ni nak cerita pasal hari ni la kan,
Erm , Hari ni ? HARI AHAD ! sape tak tahu kena check calendar balik, tula enjoy sangat cuti sampai tak ingat tarikh, haha :)

Hari ni buat apa err ?
Hari ni buat kerja  add math , soalan SPM 2012  ! wow, boleh la jawab, dengan hati yang riang :) weee~~


pastu ? erm,hari ni tak buat kerja sangat macam biasa basuh pinggan , basuh baju, cuti hari-hari baju tak basuh haish (=,=')


ermm,
pastu lepas zohor tadi ikut adik,dia nk pergi cabut gigi, saje ikot buat cukup kereta bosan duk rumah, nk tengok dia nangis je, hehehe *kejam*
last2 tak jadi doktor takde, huhu pastu pegi beli goreng pisang n so on byk2 then balik rumah, ok plan nk makan kat pantai td, pastu balik saya sorok dulu goreng pisang tu kat ruang komputer A.K.A ruang study :) pastu lepas solat Asar siap-siap nak pegi pantai ni, lepas solat tu pergi la ruang study ni nk makan SATU je goreng pisang, alamak ! tetiba abang saya dan lil sis datang ! KANTOI ! terus dioerang amik goreng pisang tu bawak lari pegi kat ibu saya , cakap say makan sorang2 habis semua adik beradik saya sorak-sorak BOO ! saya, huk3 , malu deh :'(

hahaha nakal ngguh, SATU je pun,







lepas Asar pegi pantai, adik lelaki saya ni action konon siap bawak lappy n guitar dia nak berlatih kat sana, last2 bukak kejap je lappy and main gitar last2 tinggal camtu je pegi main pantai , haish..
dah la tahun depan sekolah kat saya, ermm waa! tahun depan! maybe alone je , huhu lil sis nak masuk MRSM la, selasa ni exam MRSM , otokke? abang dah habis SPM. xder geng nak balik sama2 ! sedih betol,tak pe tahan2 setahun je lagi, FIGHTING !



apa la yang aku bleber ni??
haha





ok,InsyaAllah cuti ni dalam proses mengingati semua surah KKQ, tahun depan nk settle semua dengan cepat ! tahun ni sempat tasmik surah YASSIN je tak sempat nk tasmik surah MUNAFIQUN ustaz nk pegi haji sudah, huhu xpe doakan ok,

Aamiin




No comments:

Post a Comment

Kehidupan saya sebagai makhluk Allah di atas muka bumi :)