Saturday 14 July 2012

MY LIFE :)

Assalamualaikum, :)




Yea ! lamer tak update blog. hehe .sejak kebelakangan ni sy malas nk update blog balik sekolah je letih, tak habis dengan petang2 dan malam2 parent ajak pegi jalan2 keluar makan pegi tu,pegi ni, hehe.

HOMEWORK? well buat sikit2 sebab last week tak masuk kelas, sedih sangat , saya ni bukan jenis ponteng kelas , kalau tinggal kelas confirm mesej kawan2 tanya pasal pelajaran  yg tertinggal tu, rasa MEMANG RUGI sangat2, lain la kalau korang ni mmg suka ponteng kelas kan,

LAST WEEK, sy balik KB (kota bharu) well, shopping baju raya, jenguk tok2 sy kat kampung , pastu balik la malam sabtu tu, pastu sy pegi latihan speech choir sabtu tuh, then tengah hari dapat call dr p,sdre ckp p,sdre ayah sy telah pulang ke rahmatullah, then terpaksa balik pulak KB, pashtu sampai KB malam tu balik TRG balik sebab esok sekolah, lgpon my bro exam lesen esok tu, terpaksa la balik TRG. Letih sgt2..

Baru2 nie sy pegi pesta buku, hehe sejak kebelakangan ni sy habiskan masa saya dengan membaca novel, hal ini kerana kawan2 saya yg mmg addicted dgn novel, AHHH!~~   yup saya memang anti sebenarnya novel CINTA CINTUN ni, last2 kawan saya asyik cerita pasal novel mula2 baca novel AKHIRNYA AKU KAWIN , mmg best sangat2 then sambung baca CINTA KONTRAK, lg best, then sambung baca COKE N SUNDAE , MUSUHKU SUAMIKU, n so on~~ pergi pesta buku kan beli novel keluaran baru HELLO MR,PERFECT. hehe kawan2 ku hanya menggelengkan kepala , yela ape ke tidak dulu mmg sy anti sgt2 ONLY ME in class , last2 sy juga turut terjebak! awop2 nie amik tagline sy dulu " SAYA MMG ANTI NOVEL DAN TAKKAN BACA BUKU MACAM INI" well itu ayat2 sy tahun lepas yg mnybbkn kawan2 sy memberi bukti yg kukuh bahawasanya saya anti novel, nyenyeh r, hehe

Ok, done ! tutup kes, pastu baru2 ini juga saya telah pergi bertanding SPEECH CHOIR di SM SAINS SETIU, Yup , kitaorg mmg do the best not for winning but for our school n of coz for fun :) we enjoyed ourselves :) yeah! yela kitaorang masih memegang watak AGAMA, yg menang2 tu aci la sekolah biasa, CHOIR mmg nyanyi kan aci la rapat2 laki pompuan sentuh2 pon xper, nyanyi mcm buat concert, kitaorg tak boleh la buat macam tuh, but we ENJOY !

Pastu kan ingat lepas choir ni boleh masuk kelas last2 esok tuh kene handle penggambaran untuk majalah AN-NUR well as penolong editor tahun ni kene la bertangungjawab :) so terpaksalah sampai kol 10, baru masuk kelas :) letih mmg letih, hari tuh mulut sy jahat sikit, yela mana tak jahat sound orang macam, rasa bersalah sangat2 lepas sound org , yela lain lain kali jangan buat orang marah , nk tangkap gambar 30 saat jer nk susun 30 minit, hish, gerammmmmm~ hehe :) sori r sape yeng kene di saya tuh :P

semalam kitaorg pegi sekayu, hehe best2 mandi-manda :) lame xmandi air terjun kan, sejuk~~dr pagi smpai petang duk sana :) tp kan semalam kucing adik sy gugur tau, sedih nyer tgok ank die yg gugur tu, xder bulu embryo ag, erkk, sedih nyer :'(

YEA!~~ awak sumer perasan x, kita nk puasa dah ! CAN'T WAIT !! 

sebenarnya byk ag sy nk citer tp xpe la sampai disini sahaja,, THE END :)

No comments:

Post a Comment

Kehidupan saya sebagai makhluk Allah di atas muka bumi :)