Thursday 19 July 2012

Happy or What?

Assalamualaikum semua !


well , berjumpa lagi kita pada minggu ini, haha *macam la ni rancangan tv* so, korang apa khabar? sihat? (Jawab dalam hati) , ALHAMDULILLAH

ok as usually lah kita bercerita , hehe

masa hari Ahad baru ni, ape kes? huh, tengah-tengah sumur baru bukak majlis, awop2 nie cari saya, huhu tahu tak sebab apa?? sebenarnya kes ini berbunyi begini, shhhhh, jeng,jeng,jeng, haha tak ada maknanya nak jeng,jeng,jeng, tak la as senior i take the responsibility kena bawak anak-anak buah taekwondo pergi tournament terbuka SS peringkat kebangsaan, huh, tinggal gitu je anak buah sumur , tak apa serahkan kepada sahabat ana yang lagi baik, hehe :) seharian lagi tak belajar, huh, sabo je la~~ ad satu peristiwa yang saya takkan lupa , kat sekolah SS kan sekolah 1 MALAYSIA , hehe ada melayu, cina dan india kan, so masa balik sekolah tu kan baca doa , then ada sorang budak lelaki cina dia berhenti betul-betul depan saya dan menadah tangan , maknanya di sini ,  dia hormat tau orang baca doa wlaupon tak tahu makna tapi mengapa saya lihat masih ramai orang melayu yang beragama islam still tak faham ? xberhenti ? xmenghormati bacaan doa ? kenapa ? huh, sayangnya mereka tak nampak keberkatan doa :)



So hari isnin, tangkap gambar hehe, and hari ni saya baru thu yang hafazan MAIDAM hari Khamis pada minggu ini, so xprepare lagi, so start berlatih dan sejak kebelakangan ni saya kerap tidur awal, hehe ngafal dari maghrib hingga isyak then solat isyak memang terus landing, hehe :) HOMEWORK? sentuh kat sekolah yer, hehe  , then saya juga sibuk dengan minggu PSS, well saya dahla kene buat gimik sorang2 pulak tu, NO IDEA ! help me please someone, kalau korang ada idea , tolong la bagi cadangan kat twitter yer MY TWITTER :) amat dialu-alukan :)

So, hari selasa hari ini still tidak mendapat idea untuk membuat gimik, searching pon xtahu, xjumpa, mak aih, sakit kepala dibuatnya, hari ini xde pape la sangat, relax :) hari rabu pon relax tapi x relax sgt sebab esok tu dah nk kene tasmik dah, hehe, ngafal je keje sy :)

SO , today ! KHAMIS !  hehe, Alhamdulillah tasmik, berjalan agak lancar :) hehe ada sekat sikit pada mula2 sebab berdebar ,  then masa surah terakhir ustaz suh baca surah AS-SYAMS sy mintak kat ustaz nk baca WAQIAH ,hehe ustaz bagi jer :) haha ntah pape td :P
tp beryukur :)


then 1 MORE DAY nk puasa, so sy ingin meminta maaf kepada sahabat2 saya eh, kalau ad silap dan salah :) so sempena  bulan yg penuh barakah pada hari SABTU ini :) harap2 la sama2 kita boleh mengutip banyak pahala dan memohon pengampunan dosa kita :) so terawih eh,,,hehe can't wait !



No comments:

Post a Comment

Kehidupan saya sebagai makhluk Allah di atas muka bumi :)