Wednesday, 25 January 2012

SO MUCH FUN !!

OK ...urm..aper ye yg terjadi hari ni??
hah !! hehe pagi2 td semua budak tingkatan 4 kener panggil kat dewan..la ingat kan kener marah berdbar rasanye,,,sampai sejuk tangan2 ...hehe tgok ada  GOOD NEWS !! FOR STUDENT WHO GOT 8A'S...rayuan meraka telah diterima yg nak masuk ke sains tulen......Wah,,ALHAMDULILLAH ,bersyukur la,,,,sy tumpang gembira kat saper2 yg memohon tu yer....usaha la yer maybe ada tajuk dh ketinggalan..so pandai2 la cover balik,,,,,

So,Hari ini ada kelas KKQ,,,hehe lamer xmasuk suara nk tarannum pon dh karat dh,,hahaha,,,,xper la,nk asah balik,,,,sy bknnye pndai sgt kalo ikut org pndai la kalu nk wat sendiri jgn harapla.......lagu sendiri keluar hahhaa....Pastu petang tu ada taekwondo pulak,,,,,ALL GIRLS tau,,xder sorang pon lelaki...mmg best la,,1st time xder boys..i think so.....

So sekarang nie tengah ada BBQ with p.sdre n m.sdre......dioerg dtg dr johor n kl..adoii,,dieorg cuti seminggu..nk cuti gak,,,jeles betol....nk cuti ~~lalala....hahahaha.....k la nk pg mkn lu..lapar la..hari ni seharian xmkn,,,minum jer,,,,,.nk kebas byk mknn lu..tp berhenti sebelum kenyang kan,..,hehehe .....
Homework nk wat lewat malam nie...xper tido lewat bju pon dh gosok ptg td.....haish aper nk jd...

K la..Salam ^_^

No comments:

Post a Comment

Kehidupan saya sebagai makhluk Allah di atas muka bumi :)