Tuesday 17 January 2012

Tuesday,,17/01/2012..EMERGENCY !!

Assalamualaikum,

Ape ye?? Mlas nk citer...urm,,hari ni masa rehat mkn MAGGI GORENG masakan emak kawan saya,,Saya ni jenis kaut mkanan org nak2 ngan emut n cik nan.....tp kebanyakan saya la yg  mmg xthu malu siket..siket jer x banyak,,,ngan kawan2 jer,,bkn ngan saper2 pun ,,nk2 ngan mek kecik tuh tiap2 hari saya kebas makanan dier,,xperla berkongsi bekal,,sy pon bawak bekal,,sharing is caring kan......Pastu belajar SIVIK td kan...cg tanyer sorang2 pasal personaliti masing2..Hhaha..lawak betol la,,,,,sumer kawan2 mengharapkan saya jawab bahawasanya saya nie seorang yg :

1.KUAT MAKAN
2.SEMBIL
3.KANAK-KANAK RIBENA
 N etc....

tp aper yg sya ckp...HAPPY GO LUCKY !!! ....habis sumer geng2 saya gelak...adoii,,..urm,,sya pon xthu sya nie mcm mana.........dlm kategori BAIK la jugak kan...kan..kan...tp ape yg dieorg ckp tuh mmg btol la byk,,Saya nie x bersifat matang..camner la sy nie...For me....SMILE,HAPPY always make me feel GREAT....bergurau.....urm,lawak n so on....I like it..thats Me...^_^
Hari nie balik awal sekolah kol 3......awal nyer,,,,,hahaha,,,,Sbnarnyer kene balik lewat sket hari ini ada kerja sket.......tp ada EMERGENCY yg mmg x leh nk elak......sy sorang jer la,,,,,Hahaha..so balik Awal..

EsOK ada TAEKWONDO N LATIHAN MERENTAS DESA...lLETIH LA ESOK......Turun dh berat badan nanti........Bereh2..Kurus la,,xgemuk la ...kan2

HOMEWORK XBYK HARI NI....YEA !! leh relax sket...Pening kepala.....


No comments:

Post a Comment

Kehidupan saya sebagai makhluk Allah di atas muka bumi :)